یلدا موزیک

ساخت وبلاگ

خرید ملک در ترکیه 2020/ روند اخیر توسعه

استانبول شهر بزرگی است و در هر منطقه تنوع گسترده ای از ملک وجود دارد، البته، روند اخیر توسعه در این شهر باعث ایجاد مجتمع هایی لوکس و نوآورانه برای خانواده ها و افراد خاص شده است. پروژه های لوکس غالبا دارای محوطه ی باشگاه، اسپا، مرکز خرید و رستوران هستند. استخرها و دریاچه های مصنوعی از ویژگی های برجسته ی این مجتمع هاست.این روند توسعه، قبلا در مناطق گمنامی مثل Bahcesehir و Belikduzu  و برنامه ی بازسازی با حمایت دولت و حفظ حقوق آن ها، باعث تبدیل شدنشان به مراکز مدرن شهری شده بود و آن ها را مناطق مطلوبی برای خرید ملک در استانبول تبدیل کرده بود، زیرا قیمت ملک در این مناطق به نسبت مناطق مرکزی تر مثل sisli و levent  پایین تر بود. ساخت برج های بلند و قیمت بالاتر ملک، همچنین بازده بیشتر اجاره در مناطق مرکزی ،خط خیره کننده ی افق آسمان استانبول را  برای کسانی که به دنبال خرید ملک در ترکیه بودند، تغییر داده است.

ویلاهای لوکس برای فروش در ترکیه

این نوع از املاک با قیمت بالاتر در مرکز استانبول، دارای مزایایی هستند و تفاوت های زیادی بین  قیمت ویلاهای بخش آسیایی و بخش اروپایی استانبول وجود دارد.

 ویلاهای مناطق روستایی مثل zekeriyakoy  و  tarabya ، شمال مرکز شهر، سبک زندگی سالمتری را در  مناطق سرسبزتر استانبول ارائه می کنند، این خانه ها برای ساکنان ثروتمند استانبول، دسترسی آسان به جاده های شهری را از طریق منطقه شلوغ Maslak و دسترسی آسان به سواحل استانبول و ساحل دریای سیاه را فراهم می کنند.

 کمی خارج از شهر و حوالی Buyukcemece  به خاطر تقاضای بالای خارجی ها و خریداران محلی که خواهان راهی آسان برای ارتباط با استانبول از طریق ماشین و لذت بردن از مناظر طبیعی هستند و قیمت ها بالاتر است، منطقه ایده آلی به شمار می آید .

 املاک آماده و پیش فروش در ترکیه

در ترکیه فرصت برای انتخاب هر دو نوع ملک وجود دارد. آیا شما به دنبال خرید ملک در ترکیه و استفاده از درآمد اجاره آن هستید؟ یا به دنبال املاک پیش فروش برای انتخاب طرح ملک ایده آلتان از همان مراحل اولیه ی ساخت با پیش پرداخت کمتر و شرایط پرداخت بهتر و  نرخ بهره 0% یا بسیار پایین هستید؟ خرید املاک پیش فروش معمولا نیازمند سرمایه بیشتری جهت سرمایه گذاران ملکی است و اغلب با تکمیل ملک تقریبا بهای آن 50% افزایش می یابد و همچنین فرد مجبور است تا زمان اتمام ملک صبر کند.

اهمیت انتخاب برای خرید ملک در ترکیه

به دنبال هر نوع ملکی که در ترکیه هستید، ابتدا باید بودجه ی خود را برای سرمایه گذاری ملکی در منطقه ی مورد نظرتان در نظر بگیرید، زیرا تفاوت قیمت در هر منطقه با منطقه ی دیگر و هر شهر با شهر دیگر بسیار زیاد است. وقتی بودجه ی خود را در نظر گرفتید، آن وقت می توانید شروع به بررسی انواع ملک موجود، تعداد اتاق های مورد نیازتان و نوع امکانات و غیره بپردازید.

با وجود رشد دائمی قیمت ها، نیاز است شما هر چه زودتر حضورا برای خرید ملک به استانبول مراجعه کنید، زیرا قیمت ها بدون اطلاع قبلی افزایش می یابند و وقتی گزینه های موجود، برای خرید کاهش پیدا کنند، شما از نظر بودجه با کمبود مواجه خواهید شد. وقتی شخصا از املاک دیدن کنید می توانید بهترین ایده را در مورد تفاوت مناطق و امکانات محلی در دسترس، بدست آورید.

منیع : https://www.piileh.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%87

یلدا موزیک...
ما را در سایت یلدا موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یلدا yaldamusicc بازدید : 77 تاريخ : 27 / 11 ساعت: